Grimor88 Kızlar artık hazırlamasıyla maddiyatıyla külfet olmaya başladı. Mamadan kessem sizce erken mi olur? Doktor kontrolümüze 1 ay var daha onada danışacağım ama normal inek sütü versem mama yerine hazımsızlık yada kabızlık gibi bi sorun oluşur mu? Alerjisi var mı diye tattırmıştım ama hiç çok içirmemiştim acaba süte geçsek bi problem olur mu ki🤔
Sassolsobe Grimor88 benim de sadece anne sütü ve ek gıda alıyo, aynı aylardayız , tek memeden emiyo ve gece sırf iki damla içmek için ortalama 5 defa uyanıyo , ben de kesmeyi düşünüyorum ve süte geçsem mi diye düşünüyordum
Gldekpnci Grimor88 15 aylık bizimde doktora sormuştum mama daha faydalı suan dedi süt vereceksen de ilk etapta sulandırarak vermen lazım dedi ağır gelebilir dedi hem maddi açıdan süt daha zorlar seni demişti bida sütü günlük cam şişede al demişti ama biz devam ediyoruz tabi mamaya 18 e kadar devam edicem
Grimor88 3kedili2bebekli öğle uykusuna geöerken mama içip uyumaya alıştı o yüzden süt mü versem diye düşünmüştüm. İnek sütü ve ya devam sütü
Grimor88 Sassolsobe şu an günde bazen 2 bazen 3 kez mama alıyor sabah uyandığında öğlen uykusuna geçerken ve gece yatmadan önce. Haricindede 3 ana 1-2 ara öğün veriyorum. Maddiyayıda ayrı zorluyor açıkcası. Devam sütüne mi geçsem inek sütüne mi bilemedim
tuche8989 Bdn kestim mama dan süt e geçtik .gece yatarken içiyo valla direk verdim içti bi sıkıntıda olmadı şükür. Ama tabi her çocuk bir değil 3 gün kuralını uygulayın bence alerji falan varmı kontrol edin
Grimor88 tuche8989 devam sütlerindr daha fazla vitamin var diye devam sütüne geçmeyi düşünüyodum açıkcası. İnek sütü faydasıs diyen doktorlarda var ama bilemedim doktorumuza danışayım en iyisi
Grimor88 Sadeturkkahvesi ben de öyle düşünüyodum ama karnı tok olsa bile mama istediği oluyor bazen bu sefer mamadan kesmek zorlar diye tahmin edip acaba devam sütüne mi geçsem diye düşünmüştüm onlarında içinde vitamin mineral var. Bilemedim 1 lt alıp deneyim diyorum
tuche8989 Grimor88 valla benimde kafam karışık. Maddi olarak zorluyo insanı çok pahalandı. Ben 13 aylıkken sorduğumda süte geçin hatta içine azcık ta bal kayın bağışıklığına iyi gelir dedi. Hangi Doktora güveniceğimizi şaşırdık
3kedili2bebekli Grimor88 bağırsakları inek sütünü kaldıramaz insanların, ayrıca çocuklarla demir eksikliği yapar iştahsızlık yapar süt vermeye başladığınız an iştah gider uzun vadede düzeltmesi de çok zor kan değerleri bozulduğu için takviye kullanması gerekir düzelmesi için ayrıca kötü bir alışkanlık daha olmuş olur sürekli süt ister aynı mama ister gibi çünkü kolayına gelecek