301123_ Hastanede uzun süreli refakatçılar hastane wifisine baglanabilirmi bilgisi olan varmı? Yoğun bakımda bebeğimin yanında kalıyorum da int çok gidiyor ona da yotubeden bisiler açıyorum da yetmiyor :( ve çok sıkıcı oluyor vakit zor geçiyor burda
efelinamoms 301123_ özel hastane değilse hayır canım bağlanamazsın bağlansan bile sosyal medyaları açmıyor onlar için kısıtlama koyuluyor ama şey yapabilirsin youtube flan çok harcıyorsa ayrıyetten sadece youtube paketi alabilirsin
beyazzkuguu 301123_ şehşr hastanesindenben bağlanmıştım hasta girişi diyor zaten wifiyi bulun ordan tc niz ile barkod no felan istiyor bazende onla giriş yapılıyor ve her site açılıyor
301123_ daha_ben_buyumemisken 3.5 aydır yoğun bakım surecindeyiz trekestomi açıldı nefes almada sorunu var
nurcan1256 Çok geçmiş olsun Rabbım şifa versn isterseniz bi hemsirelerdn rica edin yardımcı olurlar belki 🌸tez zamanda çıkarsınız insallh
301123_ beyazzkuguu Evet burasıda eğitim araştırma hastaneside ama sanmıyorum bebeğimin girişiyle olacağını givenliklere sorsam mı acabaa 🙁
Zynpgmt Wifi hasta girişi oluyor. Sosyal medya yasak diye biliyorum. Youtube bilmiyorum. Tv falan yok mu? Allah şifa versin.🌸
Mutlululuk 301123_ Bebeğiniz nasıl, yanında olduğunuza sevindim. İnşallah en kısa zamanda sağlıkle evinize dönersiniz.