Oğlum 2 yaşına girdi ve emzirmeyi artık sonlandırdım. 2 gün oldu fakat göğüsüm sertleşti ve ağrıyor. Sağarsam süt yeniler kendini süt kesilmesi uzar diye düşündüğüm için sağmıyorum. Masaj yaptığımda şakır şakır süt akıyor. Doktora gitmeli miyim sütü kesen bitki çayları işe yarar mı?