ikos58 pasaminannesi06 persembe sıparıs verdım yarın ınsallah gelır dıye umuyorum gıttıgıdıyor da ındırımdeydı
Mtg pasaminannesi06 kullanirken gormedim canim farkli sehirlerdeyiz n11 aldim kargoladim ama herseyi yapiyor havuc kabak brokoli pancar memnunum dyo ama ben kendim icin almicam gerek duymuyorum😅
HavvaTuranKobal Onu 6 aydan en fazla 9 aya kadar kullanılıyormuş cunkü bebeğin pütürlü seylere alısması gerekiyormus buyuzden de her sey pişmesiği için çok gerekli görmemmiştim doğru yanlış bilmıyorum onun yerine simbo var buharda pişirmee 60 tl internette bakın en azmda 400 tl kenarı koymaktansa 60 tl koyarım diye dusundum yanlışım varsa düzeltin ..
Bebekbilgen HavvaTuranKobal merhaba siz aldınız mı siz dedikten sonra bende araştırdım sinbo yu ama kullanıcı yorumuna ihtiyacım var
Edaa Ben çok memnunum 9. Aya kadar niye kullanasın ben her şeyini buharda pişirmeyi tercih ediyorum.Aventte balık bile pişebiliyor.İyi ki almışım.İlla pütürlü püre yiyecek diye bir şey YÖK.Parmak gıda dönemi var,parmak boyunda kesip buharda pişirip kızımın önüne koyuyorum kendi ısırıp çiğneyip yutmayı öğrensin diye 😊 O yüzden püre ve çorba vermenin sıkıntısı olmuyor
DerenGrkemYetiker Narquilla Türkçe tarif kitabı çıkmadı bizden ama philips türkiyeye yazdım 2 gün sonra kargoladılar hemen.
HavvaTuranKobal Bebekbilgen bende alıcam daha almadım 10 gun kadar beklerseniz tecrubemi yazarım ama kullacılar cok memlun
G_ADAN Hayranım şu pişiriciyi alıpta eşi bişey demeyen annelere. Ben eşime alıcam 400 tl desem kendisi aşçı zaten sen onu bana ver ben her gün sana buharfa pişiriririm der ama nafile 😂
Edaa G_ADAN başta ne gerek var falan demişti ama kullandıkça o da beğendi ne güzelmiş diyo herkese tavsiye ediyor şimdi 😅😅
domatesim G_ADAN benim eşim de anamın yanına gönderem seni o sana öğretir yemek pişirmeyi her türlü der 😂😂😂
Sibelll G_ADAN valla hiçbir şeycik diyemez her ay 400 tl kendine sigara parası olarak harcıyor kusura bakmasın çocuktan önemli değil🙂Ne lazım ve kolaylık olacaksa alınmalı 😀
pasaminannesi06 Bende. Bu ay sonu alicam insallah 400 tl degil ama bir bayana hediye gelmiş kutulu sıfır hic kullanmamış 200 e anlaştık