momeymen kesinlikle katılıyorum. Ama geçim kaynağı konusunda şunu söylemek istiyorum bunu bir geçim kaynağı olarak göreceksek en az kira asgari ücret olmalı ki günümüzde bu bile yetmiyor biliyorsunuz. Bunun önüne geçilmez elbette istediğin kaynağı geçim kaynağı olarak kullanabilirsin ama buna geçim kaynağı gibi iyileştirmeler yapamayız bu durumda asgari ücretle barınma ihtiyacını karşılayan biri için yaşamak imkansız hale gelir ki zaten de durumlar neredeyse bu şekilde. Elbette kiracı olarak kirayı ödemek zorunda ama en azından kanunla çizilmiş kurallarıyla ödemek zorunda. Yılda üç kez zam isteyerek, fahiş kira bedeli çıkarıp işine gelmiyorsa çık diyerek değil. Maalesef üretici toplumdan tüketice topluma geçmek konusu çok ciddi bir konu ve son verdiğim örnekle de bunun mantığını anlamışsınızdır . Ve maalesef ki bu durum yalnızca kira konusuyla da desteklenmiyor bir çok örnek ve sebep var