leylaaa1defne ay neye göre kime göre kısa şu etrafı dinlemeyi lütfen bırakın uzun olsa bu çocuk çok uzun derler kısa kalsa gelişmemiş iri olsa obez olacak derler az yese çocuk çubuk gibi sütün mü yok derler…
Bir kere boy genetik örneğin her bebek 2 yaşında 95 cm olsa hepsi ilerde 1.80 üstü olur demi?
Tamamen genetik ve bebeğiniz kısa da değil normal ayına göre canınızı sıkmayın. Benim kızım da 18.ayında 76 cm di şimdi 2 yaşına girmesine 15 gün var doktorda geçen 92 cm çıktı hatta 2 kez ölçtü doktor boyu ayına göre bir tık uzun dedi kilosuda keza öyle birsen artabilir yani dert etmeyin kimse de kızıma o ayda bu kısa demedi herkes ayına göre önde görüyordu