Kızlar adetim 3 gün gecikti bu testleri internetten almıştım 3 4 ay önce aslında hiç bir şüphem yoktu 5 6 ay göğüslerim adetten 10 gün önce ağrı yapıyor dokunamıyorum öyle böyle agrimiyor gorumcem sakın bisey olmasin vs deyince Bi panik oldum dün sabah bu testleri yaptım birinde gölge gibi Bi çizgi çıktı sanki digerinide yaptım boş güvenmedim yine eczane den Bi erken gebelik testi aldım onuda yaptım oda negatif hangisi doğru varmi yokmu bilemedim korunuyoruz da Bi kazada olmadı hiç ama hastalanamadim da stresten başım ağrıyor artık hangisi doğru
https://hizliresim.com/c7wmhdd