sudess siz onu zamanla azaltın bi uyku da veriyorsanız diğer uykuda vermeyın yoksa bizim gıbı 10. Aya kadar gecelerı hele hep isticek gunduz yıne içiyor 2 ay oncesı oda yoktu anne sutu alıyordu kesmek zorunda kaldım anne sutunu uyanıkken 60 cc yapıyordum 20 ıcıyordu kalanı zor bela verıyordum cop olmasın diye 60 cc içmesi bıle normal degıldi 😂 kaldı ki 20 dıyınce nasıl ya felan dıyorlar içmiyordu ay uykuda ama ne kadar verırsem o kadar içerdi sonra kesince mamaya gectık artık doymuyor muydu ne olduysa uyanıkken de içmeye bitirmeye basladı sukur 90 oldu pek fark yok ama olsun bunada şükür sık ve az ıcıyor oncesı anne sutu alırken gecelerı uyanmazdı ama 2 aydır mamaya gectık gecelerı mama ıcın hep aglıyor doktor 60 cc de olsa doyuyormus demek ki sütünle dedi yıne aynı miktarı verıyordum sonra mamayı cogalttım yıne aynı
nurgullerdaa kilo ve ek gıda durumu 3 gun önceye kadar güzel gidiyordu ilk dişimiz cıktı ve iştahsızlık var baya de gercı oncesı de ben peşinde kostura kostura yediririm oyun oynarız o sekilde yiyordu sımdı agzını acmıyor ne yaparsam canı isterse 1 2 kasık yer baska yok dişten sonra boyle oldu umarım düzelir oncesı de yesın dıye sekilden sekile girmesem onu da yemez kahvaltı guzel yapardı 2 gundur yemiyor yemek deseniz 3 yemek kasıgı dolu dolu olsa bitirirdi 1 kasık zor yiyor bıde su da içmiyor asla neler yaptım ıcın dıye oda yok