Merhaba hanımlar benim bebeğim 2.5 aylık sağlık sorunlarımdan ötürü mama ile besleniyor ilk ay Aptamil kullandık kakası kıvamı çok yoğundu ancak rengi sarıydı ancak hergğn kaka yapıyordu benim desteğimle beraber kabız gibi sıkıntı yaşıyordu kaka yaparken daha sonra sma geçtim sma da kakasını 2 günde 3 günde bir yapar oldu kendiliğinden ancak rengi yeşil ve aşırı derecede cıvık oldu Aptamil güze kilo aldırdı toparladı bayağı benim bebişi Bebelac gold gördüm fiyatı da uygun ama şimdi şöyle de bir düşünce var niye ucuz acaba diye bilemedim sadece anne sütüyle beslendiği için iyi bir mama kullanmak istiyorum aptamil i bir kez daha denesem mi diye düşünüyorum ne yapmam lazım kararsızım oturduğum bölge de de hani böyle başka mama markalarına kolayca ulaşabileceğim bir bölge değil maalesef bana fikir verir misiniz