haticess0 Minigim38 kalabalık durmaz mı bende öyle düşündüm de sonra çok kalabalık durur diye vazgeçtim
haticess0 bisenakillisinzaten bende bilemedim ya çok mu boş duruyor ama sanki çok fazla eşya da göz yorar gibi kararsız kaldım
bisenakillisinzaten haticess0 aynen fincanlar la falan kalabalık görünür ama illaki bir şeyler koyayım diyorsanız dekoratif tablo veya dekoratif mumluk olabilir
keremsmom78 Çok doldurmadan güzel 200 ml kahve kupaları var 2li satılan hm porland falan 2-3 takım onlardan alabilirsiniz bir iki minik aksesuar kahve köşesi gibi
haticess0 ENERCII çok kalabalık durmaz mı açıkta diye birde şöyle bir şey var bu alan benim mutfak dolaplarımla bitişik sağlı sollu dolaplarımın ortasında kalıyor
balbocegimely haticess0 rattan sepetlerden koyardım. Saklama alanı olarak kullanırdım. Hem temizlemesi kolay olur. Bardak vs açıkta tozlanır, yağlanır. Hem de fazladan depolama alanı göz çıkarmaz diye düşünüyorum
haticess0 balbocegimely evet hem tozlanır hem de ben çok kalabalık görüntü sevmiyorum küçük sepetler olabilir güzel fikir teşekkür ederim