svm_ Bebeğim 2.5 aylık ve gazlı bebek kakasını 1-2 kez tam sulu cıvık yapıyor. Her bezimiz de ayrıca az miktarda kaka oluyor. Normal mi acaba yardım edin lütfen. Doğduğundan beri böyle
Hiilyuss svm_ gazlı oldugundan zorlanırken kaçırıyordur ama tiner de tam bilen biri yazsa daha iyi olur üstte kalsın. Bizimde azar azar oluyor arada gazlı bebegiz