Northstar28 grip oldum bebeğim 14,5 aylık ve tek bakıyorum ailem uzakta çok zorlanıyorum ilaçsız geçmiyor Osman gönülal videolarında aferin içebilir diyordu ama diğer tüm doktorlar sadece parol diyor. Emzirirken aferin içen var mı aranızda
farelikoyunkavalcisi Northstar28 bende içemedim riske atıp nane limon ıhlamur ve biraz dinlenmeyle geçti evde maskeyle durdum 3 gün çok zor geçmiş olsun
slnckc Northstar28 Ben de bi on gün önce hastaydım parol hariç içmedim, bol bol ıhlamur nane limon içtim.
Northstar28 farelikoyunkavalcisi maskeyle imkansız zaten sürekli yapışık geziyoruz evin içinde tuvalete bile gidemiyorum halim yok ayakta durabilmek için içmem gerekiyor 🥺
gzplt Ben ibucold içtim bir zararı olmadı ama düzenli kullanım yapmadım çok kötüleyince bir tane içtim🤷♀️