Adetime 6 gün var ve elimde 6 gün öncesinde sonuç verdiği söyleyen testi var bir adet. Genelde ilk idrar da öneriliyor o yüzden bugün geçti ama yarın yapsam mı sizce yada emin olmak adına gecikmeyi mi beklesem. Testin sonuçları hep olumlu herkes çıktığını söylemiş. Boşa da harcamış olmak da istemiyorum ama bir yandan da çok sabırsızlanıyorum eğer olursa 2. Gebeligim olucak tabi olmazsa artık diğer aylar Rabbım nasip eder inşallah.