eylm1 9.aydayız sağlık ocağından aradılar kızamık aşısı için. Bu ayda yaptıran var mı? 12.ayda mı yapılmalı nasıl oluyor bilgisi olan var mı
fatmaa37demir eylm1 ben yaptırdım kızımda yaptırmayan da var 9. Ay aşısını aşı takviminde gözükmüyor çünkü ama devlet bir ara kızamık arttı diye öneriyordu
papatyaebru eylm1 bizide aramıştı ama kızım hasta olduğu için ben 15 gündür gidemedim haftaya Salı gelin duruma göre boy kilo takibi ve aşısını yapalım dedi iyileşirse götüreceğim
hry410_ Bu ay yapılan da var 12 ayda da diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam ben yaptırmıştım oğluma aşıdan önce yumurta tadımı istemişti ebe alerji vb yönünden aşının içindeki madde kaynakli
fatmaa37demir eylm1 evet 2. Doz tekrarlama aşısı ben ikisinide yaptırdım aklım kalsın istemedim çünkü çok sosyal bir çocuk çok çocukla bir araya geliyordu