Kızlar 1 yaşında 13 ayına gircek fildir fildir yürüyor maşallah ama çok korkuyorum ya çok hareketli hep peşindeyim gerçekten merak ediyorum ne zaman endişelenmeden mesela kendi kendime oturup kalkıp oynar ben bu isimi yaparım mesela o ayaktayken ben wcye falan gidemiyorum bişey yapar diye oyunu parkına koyuyorum yada yemek masasına koyuyorum 2 yadından sonra diyorlar ama sizce