tospikannesi_ Aminehumamoms ben eczaneden aldım direk “iron” çok pahalı değil ama alalı 3 yıl oldu çok kullanışlı bir sorun yaşamadım
beyzzsenturkk_ Aminehumamoms burda bir çoğumuz şarjlı kullanıyoruz hem kolay taşınabilir her yere hemde sessiz uyurken kullanıyoruz
beyzzsenturkk_ Aminehumamoms hayır benim ihtiyacım henüz olmadı ama kızıma 1 yasından beri her ay kullanıyorum bronşiti var tıkanıyor