Burcu60 Oğlum iki yaşına girecek kilo aldırıyormu gerçekten ya da memnun kaldığınız hangi balık yağı var acaba
defnevedoruk Burcu60 ocean kullanıyoruz yeni basladık doktorumuz verdi 20 aylık kilo hakkında bilgim yok
Deletedmom_206 Burcu60 Kilo ile bir alakası var mı bilmiyorum Ama oğlumun gelişimi önden gidiyor hep. 1 yaşından beri möllers kullanıyorum Bu ara ocean da aldım. Bir ondan bir diğerinden veriyorum
Themom_ Burcu60 möllers kullanıyoruz tutti furittili 16 aylıkken doktorumuzun tavsiyesi ile basladık balık yemediği hafta, haftada 3 gün içiyorum. Kilo aldırıyo mu, iştah açıyor mu hiç bir bilgim yok. Çünkü kızım 18. Ay atağında yemiyor, ağzında tutuyor.
Aryamlinamom Themom_ benim kizimda 18 ay atağında 20 gündür gece uykusu yok şimdi gündüz uykusu da bozulmaya başladı acayip sinirli yemek yemek istemiyor (önceden de istahsizdi) sürekli birseyleri fırlatıyor sizin bebeğiniz de de böyle mi Bana da doktor möllers önerdi kilo alımı sınırda balık falanda yemiyor asla
Burcu60 Themom_ ya hiç doktorumuz soylemedi bende sormayı unuttum büyük oglum için sormuştum 5 yaşındaydı o zaman gerek yok demişti
ebruegehan Bende balık yağı almayı düşünüyorum oğluma 13 aylık . Balık yediremiyorum Malesef öğürüyo bir kez denemiştim . Veremedim hangisini önerirsiniz şurup olarak. .
Themom_ Aryamlinamom Bizde de inanılmaz iştahsızlık var ağzına lokma veriyorum müdahale etmsem sabahtan aksama kadar ağzında o yemeği tutar artık ağzından sular akıyo çene kasları yoruluyor tutmaktan bana mısın demiyor. Birde üstüne 20 gün önce bağırsak enfeksiyonu oldu ishal, ateş oda zayıflattı. Siniri var ama çok değil ama inanılmaz mız mız. Mutlu olmuyo hiç bi şeyle oyuncakların yüzüne bakmıyo 5 dk oynarsa şükrediyoruz bebekleri alıyo mama sandalyesindeyse yere atıyo yerdeyse yere vuruyo bebeklerini legoları koltukların altına atıyor
Glsm0 Burcu60 bende easyfisoil kullanıyorm tablet şeklinde çiğnenebilir portakal aromalı kızım çok seviyor
Ololo Glsm0 merhabalar kızınız kaç aylık benim bebeğim 23 aylık möllers kullanamıyoruz içmiyor tablet şeklinde belki kolay olabilir nasıl rahat oluyor mu