zcokgecim Arasveannesi68 kilo alımında sıkıntısı olmadı doktoru herseferinde çok iyi dedi yeri geliyo 6 saat kalkmıyo gece kızım bende kaldırmıyorum doktoru kaldırma o açıkınca kendisi kalkıcak dedi ki öyle oluyo birde gaviscon uğraştırıyo dersen aptamil ar var reflü maması onu deniyebilirsin ben şimdi onu kullanıyorum normalde hipp ile bebelac tichiner var onu karıştırıyodum yoğun olsun diye ne kadar çok açıkırsa o kadar kusmaları geçicek dedi doktor
Arasveannesi68 zcokgecim Hım peki canım Bebeğin kaç aylık ve kac cc mama veriyorsun uzun süre aç kalınca
Munachi Bende beni emdikten sonra kusuyor mamada kusmuyor ona cok Üzülüyorum sütümde mi sıkıntı var diye kesmeyı bıle düşünüyorum ama vicdanım rahat etmıyo emzirmek istıyorum ins hepsi geçer biran önce allah bütün bebeklere çocuklara şifa versin
Arasveannesi68 Munachi canım mama daha koyu kıvamda olduğu İcin süt daha sıvı o yüzden kusuyor galiba cünkü doktor bize verdiği gaviscon mamayı katılaştorıyor ne kdr katı o kdr kusmayı önlüyor heralde ama bu sefer de kabız oldu inş Allahım şifa versin yavrulara benim de cok canım sıkılıyor
Munachi Arasveannesi68 bizim de 2.25 gün olduk kasım 7 de dogdu ama cok zor kusan Bebek takıldım takldım doktor da normal diyo kilo kaybı yok Suan da cünki mama ya geçtim şimdi
zcokgecim Arasveannesi68 bebeğim 2 ay 4 günlük 3 saat arayla 150 cc mama veriyorum hatta bazen 180 cc oluyo yediği kadar oluyo
Ozge_AyazEfee Arasveannesi68 Çok Hafif olmak kaydıyla dik bir şekilde besleyin. Besledikten sonra hemen kaldırmayın. Gazını alın sağ tarafta yatırın. Yarım saat sonra tekrar gazını alıp bu sefer sol tarafına yatırın. Mümkünse az az sık sık besleyin.
Syst33 Arasveannesi68 canım aptamil AR bize iyi geldi doktor söyledi anti reflü maması olarak geçiyor zaten
Arasveannesi68 Syst33 eşim almış gecen hafta biz de kullanıyoruz şuan iyi gibi canım ama bişey soracağım kutunun arkasında yapılışında 7 dk bekletin yazıyor bekletşnce de içi topaklanıyor sen nasıl hazırlıyorsun
Syst33 Arasveannesi68 aynen topaklanıyor ben hazırlıyorum çay kaşığıyla karıştırıyorum sonra bekliyorum 5 dk falan tekrar dairesel çalkalıyorum. Ama biz şunu fark ettik su sıcak olunca topaklanıyor. Sıcak suyun önce ılısın sonra içine mama koy biberon ılıdıktan sonra kaloriferin üzerine koy 5dk bekleyince soğuyor çünkü