asliikursat burcubdk canım senin uyandırman gerekiyor emzirmek veya mama için her 2 veya 3 saatte bir kaldırıp yedirmen lazım yoksa tabiki kendii uyur bildiğim kadarıyla tabi sen yine araştır tabiki
salihahncrl burcubdk valla ben yanlışta yapıyor olabilirim ama uyurken mama yediriyorum 4 aylık olduk hala öyle uyanınca asla uyumuyor emzirirken de yanına uzanıyordum topuğunu sıkıp memeyi almasını sağlıyordum
fpnar burcubdk ben hiç uyandırmıyorım ama hiç o kadar uyumadı 4saette bi kendi uyanıyor hatta bazen 2saatte
ilay-mom Ben 1 aydan sonra hiç uyandırmadım, geceleri de cok uyuyor mesela gece uykusuna genelde, 22:30da geçiyor bazen geçmiyor atak haftası suan 1de geçse sabah 7ye kadar uyuyor acıkınca zaten uyanıyor öğrenmesi lazımmış aclıgı o yüzden hiç uyandırmıyorum
burcubdk ilay-mom benimki 7 saat uyuyor hatta 8i de uyur mırıldanıyor gazını çıkarıyor uyuyor yine hiç acıkıp ağlamıyor
ilay-mom burcubdk t.dağ daki profesör öyle söyledi bana. 1 aylık olduğunda kontrole gitmiştik araştırmaya , uyandırmana gerek yok kendisi uyansın açlığı öğrensin demişti . Siz en iyisi doktorunuza sorun 😊
guneyokyanus 2 aylık bebek en fazla 3 veya 4 saat uyumali 4 saatten fazlasi kabul edilemez siz uyandirin mitlaka şekeri dusmesin 3. Aydan sonra kendisinin uyanmasini bekleyebilirsiniz henuz daha cok erken
burcubdk salihahncrl rüya beslenmesi olarak geçiyor doğduğundan beri o şekilde yapıyorum ve şimdi gece 7 saat kadar uyuyor bölünmediği için doktorlarda 2.aydan sonra uyandırmayın diyor beslenmesi ne kadar önemliyse uyuması da o kadar önemli ve her hafta tartıda kontrol ediyorum kilo aldığı sürece 4 5 bez değiştirdiğim sürece sorun yok bence
salihahncrl burcubdk valla çok şükür böyle daha dinç oluyor gün içerisinde ağlayarak uyanırdı şimdi hiçç çok şükür , emzirmiyorum ama gğnde en az 2 kez kaka yapıyor ve toplamda 6-7 bez değiştiriyorum gün içinde bir sıkıntı görmedim şahsen ben