bebegiminbesigicamdan 2 tane yer sofram var kullanmiyorum ayak alip taksam masa gibi durur mu acaba boyle bisey yapan var mi
ceylanakyuz bebegiminbesigicamdan internette bundan çokça yapan var çokda güzel kullanışlı oluyor izle bi istersen
tuzludakota bebegiminbesigicamdan biz yapmıştık da çok da dengeli olmadı gibi ya tabak bardak düşecek gibi duruyordu, bizde tekrar sofra yaptık 😂