Merhaba kızlar. Bu konu hakkınnda daha önce de post açmıştım . Bebeğim 23 ünde 11 aylık olacak . Fakat oturmaktan nefret ediyor. Oturduğumda kendini atıyor ya da en fazla 2-3 dk duruyor. En sevdiği şey yalnızca emeklemek🙂 aslında böyle çok sağlam bir oturuşu da yok . Mama sandalyesinde dik durıyor ama mesela bebek arabasında sürekli sağa sola yamuluyor .8 aylıkken doktora gittiğimizde kan testi yaptı b12 si düşüktü buna bağladı . Bizde b12 takviyesini yapıyoruz şu an. Oturma minderi de aldım . Birsz oyalanması için eline oyuncak veriyorum . Onda da birkaç dk duruyor sonra bi şekilde kendini yere devirip kıçında koca minderle emekliyor 🙂 Ondan sonra da 2 kez doktora götürdüm birinin üzerinden 2-3 hafta geçti . Hepsinde de bir sorun olmadığını söylediler . Ama bakıyorum herkes çoktan oturmuş . En geç oturan hep 9 ay . Benimki sadece sürünmek istiyor . Kesinlikle kıyaslama yapmıyorum . Ama ilk çocuğum bi de gurbette yalnızım eşim çocuğum iki acemi🙈 neden böyle oluyor ? Ne yapmam gerekiyor? Yoksa akışına bırakmam mı lazom ? Benzer bir şey yaşayan duyan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim . Deneyimlerinize ihtiyacım var güzel anneler