Bizim başta emerken aglamasiyla başladı meme reddi zannettim sonra hergun her altını açtığımda çiş yapıyordu ve mukusluydu çişi altının pisliği hiç gitmiyordu çişi asitli olduğu içinmiş karnından ses geliyor devamlı kıvranıyordu sonrada cildinde kizariklar oldu doktir süt alerjisi dedi bir hafta süt ürünlerini kestik yine değişen birşey olmadı alerji mamasina baslatti doktor rapor çıkardı mamadan sonra rahatladı anne sütü veremedigim için üzülüyorum ama elimden birşey gelmiyor yinede emziriyordum emzirdikce aynı oluyor yeni yeni tamamen bıraktıracak emzirmey