kbraalparslann Yok canım 1-2 parça aldım 😜 Kızlar Kasım indirimi olunca e bebekte aldım soluğu ikili takımlar aldım 250 TL altlar aldım 130 ‘a çok güzel kampanya var kaçırmayın 😃 1 koli kıyafet baya yeter 🤗
Prenses_annesi22 kbraalparslann ben alamyorm mesela batık durumdayız cevreden istedıgım kıyafetlerle buyutyorm ıcımde cok ukte var kızımda hersetı aldık cok ıyıdı bereketlıydı oğlumda hc bsy alamadm 😭 borc batagından kurtulsaydık hayrlısıyla rabbım sağlıkla gıymeyı nasıp etsın oğlunuza kampanyalar baya ıyı Alısverıs yapan bırını gorunce ıcım cız edıyor rabbım buyuktur dıyorm 🤲
kbraalparslann Prenses_annesi22 Rabbim yar ve yardımcınız olsun , benim etrafımdan kimse vermiyor bende almak zorunda kalıyorum , birileri verse güzelleri giydiririm zaten bebek kıyafetleri hemen eskimiyor , inşAlllah sizlerde borç batağından kurtulursunuz
Prenses_annesi22 kbraalparslann amin cook sagolun duanız için inş bnmde yoktu arkadasım da okuldakılere soylemıs ordan geldı baya hepsı buyuk gercı ama ıste oldugu kadar gıydıryorm rabbim hepımızın yardımcısı olsun bu eflasyonda