MomTubamom ben uygulamayı 2 yıldır kullanıyorum genel olarak alisvrismi ordan yaparım. Bazı şeyleri yakınından alıyorum çoğu şeyi ordan. Sebze falan olsun hiç kötü çürük bsy getirmediler. Bi kaç cam eşya da aldım hep sağlam geldi bilginiz olsun. Saat aralığında getiriyorlar hep. Ben bi sorun yasamadim