Benim bebeğim 3.300 doğdu şuan tam 3 ay 2 günlük yeni doktor kontrolünden geldik tam 7 kg doktor normal dedi 3 saatte bir 120 cc mama yiyor şuan gece bazen uyanmazsa 4-4.5 saat yemediği de oluyor ama geneli 3 saat bende mamayla büyümüşüm emekleyip yürümeye başlayınca vermişim ama oğlum 7 kg olmasına rağmen çok tombul değil doktor boyu uzun diyor bu sebeple sanırım bence çok sorun değil bebeği aç bırakamayız demişti benim doktorum haklı bencede bebek istiyorsa vermek zorundayız ben sadece 3 saatte bir vermeye dikkat ediyorum isterse daha erken oyalamaya çalışıyorum baktım yok ağlıyor oyalanmıyor veriyorum ama ağlatmıyorum öyle ☺️