Makasal Haslanmisbrokoli noskar jel kullanıyorum ben. Nasıl yani dikişli haliyle mi iki gün sonra yıka krem sür dedi
flanor Makasal benim de alnımda ben var. Cildiye uzmanı riskli olduğunu söyledi. Yarın plastik cerraha gideceğim. Siz aldırdıktan sonra patolojiye mi gönderildi? Nasıl bir süreç oluyor acaba?
Makasal flanor evet parçayı patolojiye gönderdi. Herkezinkini gönderiyorlar ama tedbir amaçlı. 1 geçmeden çıkıyor sonuç telefonuna msj geliyor e nabızdan da görebiliyorsunuz sonucu
minigimbenimm Makasal Merhaba. Kaç dikiş atıldı acaba şuan iz kaldı mı görsel paylaşma şansınız var mı?
minigimbenimm Kaç ay geçti acaba üstünden. Mutluresim.com google dan foto yükleyip buradan link paylaşabilirsiniz. Çok mutlu olurum🥰