mucizem24 merhaba benim nebülizatörüm Nimo marka eczaneden serum fizyolojik almak istiyorum diyip alabilirsiniz 2 ya da 3 cc şırıngaya çekin günde 4-5 kere verin zararı yokmuş doktorumuz çyle dedi öksürdüğünde balgam geldiğini hissederseniz balgam masajları var çevirip sırtına vurmanız gerekiyor youtubeden bir bakın yapabilirseniz öyle de çıkartıyor bol bol su içirmek hava vermek balgamı yumuşatıyor ben yoğurtta yedirmiştim faydasını gördüm açıkçası