Arkadaşlar diş ağrım sebebi ile dün parol içtim ve emzirmeye devam ettim, bebeğim bugün uyansa da hep bi baygın gibi kısa kısa inliyor. Daha önce parol içtiğimde de aynısı olmuştu çocuk bir türlü açılamamıştı hep bi uyku sersemi gibi. Artık parola bağlıyorum, başına gelen var mı?