Hanımlar merhaba,
7 ay 20 günlük bebeğim var emziriyorum. Sağ göğsüm 3 gündür şiddetli bir şekilde ağrıyor. Ara ara sızlama oluyor emzirirken canım çok yanıyor dayanamıyorum. Üstelik taş gibi sert . Göğsümü biraz sıktığımda sol göğsümdeki süte göre rengi baya açık renkli farklılık var yani. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Nasıl geçirebilirim bu ağrıyı lütfen bilen yardımcı olsun 🙏🏼