[silindi] o doktoruda takip ediyorum ,annebebekdoktoru Gökçe hanım var onda gördüm o süreci biraz , evet bende ilk bahara doğru düşünüyordum ama yemek yemesini etkiliyor bu durum hemde artık çok bunaldım erkek Çoçuğu biraz zor olucak tam annneye sarıyor birazdahamı sabretsem diyorum kafamda deli sorular