Dmt-01 mmetehan evet istediğinizde dönersiniz.öğretmenlerde mesela okul döneminde ücretsiz izne ayrılıp tatil döneminde izinden dönüyolar
[silindi] mmetehan ben de ücretsiz izindeyim bana şöyle söylemişlerdi; 2 senelik ücretsiz izin hakkı boyunca istediğin zaman dönüp istediğin zaman tekrar başlayabilirsin istediğin gibi kullanabilirsin hakkını demişlerdi il müdürlüğünden