msr33 böyle düşünmeyin lütfen her anne o boşluğa düşüyor ama zamanla geçiyor sizde bir bireysiniz her şeyden önce sizinde ihtiyaçlarınız var, hep olacak. Siz iyi olmalısınız ki bebeğinize de iyi bakasınız. Ben hep bu mantıkla ilerledim ne zaman ki bu şekilde düşündüm hemen aklıma anne iyiyse bebekte iyidir teorisi geldi. Bu yüzden kendinize alan yaratmanız ihtiyaçlarınızı gidermeniz tüm bunların hepsini aşarsanız bebeğinize de daha motivasyonlu ve enerjili bi şekilde bakarsınız eminim ki ❤️