Merhaba kızlar biraz saçma gelebilir ama ya bebeğim doğduğundan beri aşıdan iğneden pek ağlamaz hatta ilk doğduğu gün gece topuk kanı alınırken bütün bebekler ortalığı yıkarken benimki bir iki mıyk mıyk dedi bitti ve hep aşılarda sadece ilaç içine girip yakınca ağlıyordu iğne girişinde ağlamıyordu bugün de kan tahlili yaptırdık ve 0 ağlama hiç ağlamadı yani ben de düşünüyorum niye bu kadar ağlamıyo diye ama ağlamayan bi bebek de değil evde gayet de ağlıyo 😀 kafasını falan çarpıyosa ağlar eder veya acıksa beni istese vs. Ama merak ettim siz de yaşadınız mı bu durumu acı eşiği mi yüksek acaba benim de çok yüksektir çünkü