cansu2600 doktor değilim ama cevap vereyim☺️ gayet normal, gaz ve uyku problemleri 15. Günden sonra başlar.. gaz masajları yapın, eviniz sıcaksa ılık duş aldırın rahatlayacaktır.. sağlıkla büyüsün 🩷 gaz olduğunda da hep emme refleksi gösteriyorlar. Emdikçe de gazlanıp mızmızlanıyorlar 🥹