fisnereceli sudess Oğlum 7 aylık, 4 şişe bitirdim bu zamana kadar. 5. şişede öyle kenarda duruyor çok yorgun olduğum zamanlarda tüketiyorum hala. Bir zararı olmadı.
sudess fisnereceli bende 4.şişeyi aldım da çok mu kullanıyorum acabaa diye tereddüt ettim 5 buçuk aylık kızım
degersizbirhayat_1 sudess ne zararı olacak ki içindekiler kötü birşey de değil evet baya faydasını görüyorum ben akşama doğru azalıyor sütüm çünkü önceleri üç kere içiyordum bestlak şimdi ikiye düşürdüm