EsraOz bizde diş muhabbetimiz yok daha cnm o yüzden biy diemem sadece salya akıo bizde o başladı ve herşeyi ağzına götürüyor bence vicdan azabı çekme cnm yarm saat aralığında ver bence sık vermeye çalış bide öyle dene ben öyle yapmaya başladm keyfini beklersem emerek uyuyo memede çekmeye çalışınca da emio tekrar bende çıkartıorum nbym ama ağladığında saat bakmadan emziroyorum sende öyle dene istersen senin için de kolaylık olur acıktı mı ağlıo çünkü sana da günah tutmaya çalışırken her yerin ağrır