Hani çocuklar daha güzel uyuyordu memeyi kesince? 😭 19 gecedir ne o uyuyor ne ben uyuyorum ne hane halkı. Neredeyse 2 yaşında ve hala uyku sorunu yaşıyoruz. Bitik haldeyim, hem iş hem ev hem gece sıfır uyku… Emzirirken her şey çok kolaydı, evet az yemek yiyor kilo alamıyor diye kestim ama en azından uyansa bile memeyi emip hemen geri uyuyordu. Dün akşam 20′de uyuttum, 22′de uyandı ve gece 3′te geri uyudu… Bir de hadi kalk oyun oynayalım diyorum yok, uyumak istiyor uyuyamıyor. Sürekli kucağında gezdir diyor, üstüne bel fıtığım var. Benden başka da kimseyi istemiyor, çığlık kıyamet bağırıyor. Ne zaman oturacak bu düzen ne zamaaannnn bittim artık