ttumaay Bebeğim 9 aylık. Kkk aşısı için sağlık ocağına gittim. Bu aşı canlı aşı olduğu için ve bebeğimin yumurta alerjisi olduğundan aşısı sağlık ocağında vurulmadı. Hastaneye yönlendirildik. Bizim gibi olan var mı ?
aysee3434 ttumaay evet bizde hastanede gözetimli olduk 2 saat beklettiler. Yumurta alerjisi olanlar için yapılan bir uygulama.
ttumaay Kendi çocuk doktorumuzla konuştuk, biz de aşıyı vurabiliriz dedi. Ne kendi doktorumuz ne de sağlık ocağı önceden uyarmadı. Tesadüfen öğrendim. Öğrenmesek ve aşısı olsa bir tepki gösterse Allah korusun düşünmek bile istemiyorum.