Kızlar size yemin ediyorum dün akşam uyuttum hiç bir şey yoktu gayet mutluydu oyunlar oynadık ben uzandım geldi kendi de yanıma uzanıp uyudu aradan yarım saat geçti 21.30 da bi uyandı öyle bi ağlıyor ki ödüm koptu noldu diye eşim de ev de yok du iş deydi neyse ne yaparsam yapim asla susturamadım kesin 1-1,5 saat aralıksız ağladı eşim iş de izin alıp geldi ne yapsak susmuyo ağlamaktan burnu tıkandı eşim dedi hani bi 5 dkka tv açalım sakinleşsin iyice bi kendine gelsin hastaneye götürelim tamm dedim tv yi açar açmaz o çocuktan eser kalmadı baktım gayet mutlu öylece direk uyudu 5 dkka içinde tv ye bakarak çünkü gözlerinden uyku akıyordu neyse dedik şükür kendine geldi sonra saat 1 civarı tekrar bi uyandı asla susmuyo bas bas ağlıyo kıcağımız da gezdirirken susuyor hiç sıkıntı yok kollarımız koptu artık dedik oyun oynatalım yattağımoz odaya girdiği an çığlık kıyamaet tekrar ağlıyor oyun oynamak istemiyor kucağımız da gezdircez illa ya da tv açcaz o zamn sorun yok sonra saat 4 oldu hala ağlıyo hastaneye götürdük dışarı çıktık ya yine bi şeyi yok doktor baktı etti dedi bi şey yok görünüyor grip başlangıcıdır büyük ihtimalle ilaç yazdı burnunu temizleyip gönderdiler daha arabayla kapının önüne geldik arabadan bi indik tekrar aynı çiğlık çığlığa ağlamalar eve geçene kadar sesinden apartman ayağa kalktı evde aynı gene sabah 7 ye kadar susmadı derdini anlasam tamm dicem maymun olduk yinede memnun edemedik hayatım da geçirdiğim en kötü gece olabilirdi sabrım tükendi sıkıntıdan dudağım da uçuk çıkmış bende artık dayanamayıp çocuğu indirip ağlama krizine girdim normalde de gün içinde aşırı huysuz bir çocuktur ama geceleri uyurdu bi kaç kere kalksa da bilmiyorum derdi ne Allah için başına gelen varsa bana bi yol göstersin tahammülüm kalmadı denecek kadar bitti bi kere daha ağlasa sanırım bağırıp çağırıcam o dereceye geldim