Drk335 serum fizyoloji var benimde oğlum rahatsız aynı durum bizde de var 3.5 aylık. Buhar veriyorum serum fizyolojik su ile. Şırınga var fazladan burun temizliğini nasıl yapiyorsunuz bana da anlatır mısınız. Korkuyorum da genzine kaçar bir şey olur diye. Daha önce hiç açmadım su ile burnunu