Hanımlar 3 ay oldu Doğum yapalı şu basur bırakmadı peşimi 😞 bir ay öncesine kadar çatlak tarzı acılı kanamalı basur vardı tam geçti dedim biraz rahatladım şimdi de çatlaksız ama dışarıda parmağım kadar şişlik şeklinde değişik bir basur oldu. Oturamıyorum, yattığım yerden kalkamıyorum, yürürken bile sünnetli çocuklar gibiyim 😫😫 İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz bayan genel cerrah var mı