cnsuuozzgen Arkadaşlar bişey sormak istiyorum size kızım 10 aylık emziriyorum hala önceden göğüslerim çok şiş olurdu yani sütün geldiğini bilirdim şimdi öyle değil yumuşak oldular bu ne demek bilmiyorum fikri olan var mı
aybkm cnsuuozzgen bizde 10 aylığız aynı durumdayız bi kaç aydır. Emzirirken çeker kontrol ederdim süt geliyor mu diye. Terbiyelenmiş dediler bebeğin ihtiyacına göre gelirmiş. Yani sütümüz var hala merak etme.