Günaydın bebeğim 3 ay 5 günlük bize doktorumuz , yürüyerek emzir ya da omzuna onun dikkatini çeken bir şeyler koy dedi. İlk seçenek işe yaradı ama ikinci benimkinde biraz sinir yaptı 😅 internette pilates topu üzerinde emzirip bu süreci atlatan da çok anne gördüm. Benim bu red gibi olan sürecim yaklaşık bir 10 gün sürdü, inşallah sizinki de hemen geçer. Uyku ya da ağlama krizi yok şükür onun için yorum yapamam ama uyku arkadaşına alıştırdım son 3 haftada falan onu yanına verince sohbet ederek uyuyakalıyor seçenek olsun size.