defnes32 Canım korkutmak istemiyorum ama ben uyuyamıyorum. İki kat fazla yoruluyorum yetişemiyorum her şeye. Oğlum 4,5 yaşında istekleri bitmiyor. Bir de 10 aylık kızım var ve oğlum gibi değil hiç çok zor bir bebek kızım. Gündüz anca kahvaltı hazırla yemek yap tuvaletle yıka çamaşır yıka as… bu yazdıklarımı binbir zorlukla yapıyorum maalesef. O uyurken de ütü yapıyorum yemek yapamadıysam yemek yapıyorum. Bir gün evi süpürüyorum bir gün süpürmüyorum bir de yetişemiyorum her şeye. Şu an sabaha kadar 6 7 kere uyanıyor kız sallamaktan helak oldum zor uyuyor. İnş senin uslu ve Kolay bir bebek olur.