34aylik bir kiizm var 7ay oldu tuvalet eğitimi vereli. Maşallah hemen öğrendi onda hic bir problem yoktu. ben gece kaldırarak o seklde ilerledm ama kızım aşırı inatti ve uykuyu çok seviyordu o yüzden tuvalete gitmek istemiyordu çok ugrasmostm aglayarak ar zor tuvalete götürüyordm gnelde. iki defadan sonra teke düştüm bir zman sonra kaldırma işini. smdi hala kaldiriyorum uyku esnasında uyuduktan bir 4 5 saat sonra ama ara ara kacirmalarimz hala devam ediyor nadirde olsa. Bu durum acsba normal midir yaşayan varmı ben kafama çok fazla takan biriyim herseyi çünkü. İnternette okudugmdada 5yasina kadar normal diyorlar ama. Yaşayan varmı aranızda bbu durumu .kaldırıyorum diyemi kötü yapıyorum acba ama kaldirmasamda yapar diye düşünüyorum ayilmaso zor bir çocuk cnku uykudan😶bu gecede kaçırmış biraz hepsini yapmıyor aslnda kalanini tuvalete oturtuyorum fsrkettigmde kaldırıp .annecm biraz altına kaçırmissin bak yatak ıslanmış bir daha tuvaletn geldimi soyle yapalim birlikte diyorum. Nekadar desemds sonuç aynı gerçi ama
.bir yerde acaba diyorum yanlsmi ilerledim 🤷