Kızlar Merhaba,
10 aylık kızım var. Şimdiye kadar ateşi iki kere çıktı. Birinci ateş olayında Antalya’ya gittik. Tatil dönüşü evde ateşi çıktı. İlacını verdim akşam, sabah olduğunda yine ateşi vardı. Birden gözleri kaydı, vücudu kasılıp gevşemeye başladı. Başını tutamaz oldu. Yüzüne su vurduk. Bir dakika içinde kendine geldi. Hemen doktora götürdük. Tahliller, testler yapıldı. Hepsi temiz çıktı. Güneş çarpması olabileceğini söyledi Antalya çok sıcak olduğu için. Ben havale geçiriyor dedim. Doktor kısa süreli nöbet olduğunu havale olsa 10 15 dk gibi daha uzun süreceğini söyledi. İkinci ateşi de dün Bexero aşısı sonrasında çıktı. Doktorumuz 3 sefer 6 saat arayla parol vermemi söyledi. Akşam daha 6 saat dolmadan ateşi çıktı. 4 buçuk saat olduğu için hemen fitil attım. Fitili attıktan sonra yine gözleri kaydı kasılıp gevşemeye başladı. Gözünü kırparak vücudu kasıldı gevşedi. Eşim yüzüne su vurdu yine. Ben yere yan yatırdım bekledim. Bu sefer 1 dk gibi sürdü. Yine çok korktuk. Doktorumuza yazdım. İç ateş olmuştur farkedememişsindir ateşini koltuk altından değil makattan ölç 38 ve üzeri olduğunda ılık duş aldır düşmezse ilaç ver dedi. Çok nadir olabileceğini demek ki vücudunun ateşe karşı çok duyarlı olduğunu söyledi. Sürekli takip et kafana bir şey takılırsa arayabilirsin ya da getirebilirsin bakarız dedi.
Neden böyle oluyor anlamış değilim. Her ateşi çıktığında ben bu korkuyu mu yaşayacağım? Sürekli başına bu şekilde olay gelen var mı? Nelere dikkat etmem lazım ne yapmam gerekiyor? Bebeklerin en ufak hastalıkta ateşi çıkıyor hasta olduğunda ne yapacağım diye sürekli düşünüyorum şimdi. 4,5 yaşında oğlum var. Şimdiye kadar onun da ateşi çok çıktı. Ama böyle bir olay yaşamadık. Bu durum benim canımı çok sıkıyor. 🤦♀️😖😣