Melisayda Kızlar bebeğim 1 yaşında uyanıp kendini kasıyor gazı çıkmazsa ağlıyor çıkarsa uykuya devam ediyor her saat başı uyanıyoruz çok yoruldum. Her türlü ÖNERİYE AÇIĞIM NASIL GEÇİREBİLİRİM? 🥲
aysglsvgn Melisayda 9 aylığız aynı sorun bizdede var uykuları çok bölünüyor ıkınırken falan perişan oluyoruz geceleri uyu uyan uyu uyan bende yoruluyorum artık