busraosmanayaz Kızlar bebeğim 55 günlük bugün bir şey farkettim başının arkasında enseye yakın yerinde böyle yerinden oynayan beze gibi bir şey var sağ tarafında o nedir ?
Jasmin34 busraosmanayaz o normal ellemeyin ben de sormuştum doktora kemiklerin birleşim yeri büyüdükçe geçecek demişti 4 aylık olduk elime gelmiyor artık
Gulsen2703 busraosmanayaz merhaba 2 oğlum var biri 4 yaşında diğeri 3 aylık. İlk oğlumda da aynı sorun vardı kafasının arkasında ele gelir 2-3 tane beze. Doktora götürdük yağ bezesi dendi kendiliğinden geçer dendi. Geçti de. Şimdi 3 aylık bebeğimde de var aynı yerde. Kontrole götürdüğümde soracağım ama muhtemelen yağ bezesi diyecek
Jasmin34 busraosmanayaz siz yine de ilk gittiğiniz kontrolde sorun yine de doktorunuzdan da duyun bunu🥰
Jasmin34 evet benim de sorduğum bi soru idi doktora ancak siz yine de doktorunuza gösterin ondan da duyun bunu🥰
kubra00k 6-7 aylıkken farketmiştim bende, doktora koşmuştuk. Ultrason bile çekmişti. Önemsiz yağ bezeleri çoğu bebekte olur geçecek dedi bizi göndermişti. Şuan oğlum 14 aylık. Cidden geçtiler artık yoklar. Korkma yani canım