betuldenz benim ikizlerim de 3 aylık olacaklar neredeyse. Bundan bi 15 gün öncesine kadar gece 1 i buluyordu derin uykuya geçmeleri. Yavaş yavaş 10-11 e geriledi sabah da 8 dene sonra uyumuyorlar uyanık kalmak istiyorlar iki saat sonra tekrar uyuyorlar. Önceleri 1 de uyuyorken sabah 10 a kadar uyuyorlardı. Akşamları ışıkları erkenden kapatıp uyutuyorum artık ben ona bağladım ama tabi sürekli değişir daha uyku düzenleri