Her bebek farklı olur ama o kadar uzun uyuması normal değil en fazla 3 saatte bir uyandırıp emzirin cünkü anne sütü kolay sindirilebilen bir besin ve acıkıyolar küçük oldukları içinde kan şekerleri cabuk düşüyor bu yüzdende cok uyuyorlar kızım 6 aylık oda 3 aylıkken böyledi doktora gittigimizde sormuştum aynen bu yazdıklarımı söylemişti